11

srijeda

kolovoz

2010

Što to priča autor knjige "Kako postati bogat u Hrvatskoj?"

Već sam davno vidjela sajt kako postati bogat u Hrvatskoj autora Sanjina Frlana, ali nisam nikad kupila knjigu. No, ove godine (jer sam poduzetnicasretan) mogla sam si je priuštiti kao "lagano" štivo na moru i bome je i kupila.

I koja je tajna, pitate se...eee, jedina je tajna u vašoj glavi i volji da krenete u akciju. Kupite li knjigu misleći da ćete pročitati tajne ideje o tome kako zgrnuti bogatstvo, odmah ste magare.

Knjiga je dobra, to bez sumnje, ali ne razlikuje se puno od mnogo sličnih psiholoških knjiga koje sam pročitala. Istina, dobila sam par ideja čitajući je, nasmijala me i čak sam nagovorila dečka da je pročita (ne škodi da postanemo dvostruki milijunaši sretan)

Ali, VELIKO ali...jedina TAJNA (imate i tu knjigu), je ona da dignete lijenu guzicu i počnete zarađivati. Prvo u fušu, a poslije, ako krene, tko zna...možda pokrenete još jedan, pa drugi i tako dalje biznis.

I još se u jednome slažem sa čovjekom...stvarno vam ne treba ni fax ni iznadprosječni IQ da biste zarađivali barem duplo nego što sada zarađujete. Treba vam samo malo dume, hrabrosti (iliti muda) i volje da nešto stvorite.

Kada odlučite:"Postat ću poduzetnik ili poduzetnica (poput mene:)!", već ste na konju i imate velike šanse da uspijete. Pomaže i ako ste motivirani za dokazivanjem pred obitelji, jalnim susjedima i frendovima kojima non stop kukate.

Knjigu svakako preporučam, a ako baš i nemate 300 kuna za štivo, pratite moje postove tijekom sljedeće dvije godine (svečano obećajem da ću do tada pisati blog:), pa ako se ja obogatim, nema razloga da mi se i vi ne pridružite

yes


Ključne riječi bloga:
PR, odnosi s javnošću, jeftina promocija, gerila marketing, gerila promocija, niskobudžetni marketing, Facebook promocija, jeftina Facebook promocija, promocija putem socijalnih mreža, poduzetništvo, poduzetništvo u Hrvatskoj, kako postati poduzetnik, kako pokrenuti posao, priče o poslu, priče o uspješnim poduzetnicima, uspješni poduzetnici, likvidne tvrtke, samopromocija, press konferencije, priopćenje za javnost, novac, kako zaraditi novac, viralna kampanja, internet, društvene mreže, Hrvati na Facebooku, komuniciranje, community managment, mediji, kako unaprijediti prodaju, kako se prodati


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.